Webcare

Tevreden klanten en een goede reputatie met webcare

Klanten vragen steeds meer van je. Jij bent ervoor verantwoordelijk om je klanten goed bij te staan. Dat betekent dat je niet alleen gevat moet reageren op negatieve reacties, maar ook met sterke oneliners op positieve comments en alles ertussenin moet antwoorden. Dit versterkt de klanttevredenheid, maar geeft ook je reputatie een boost. Webcare laat zien hoe je openbaar omgaat met je klanten. Daar hechten mensen waarde aan, om vervolgens verder met je te gaan.

Direct contact met je klanten via online platforms

Het is in deze digitale tijd ongelooflijk makkelijk geworden voor klanten om contact op te nemen met bedrijven. Facebook, Instagram, live chats of WhatsApp maken dat er direct contact met je wordt opgenomen via verschillende online platforms. Maar wat is nou de beste manier om te reageren? De juiste webcare strategie zorgt ervoor dat je hier niet langer over na hoeft te denken.

Online klantenservice en berichten monitoren

Met een goede online klantenservice vang je problemen op voor ze ontstaan of los je problemen direct op als ze binnenkomen. Je klanten weten om te keren van ontevreden naar tevreden is in deze tijd meer dan belangrijk. Bij Wind Mee gebruiken we verschillende tools om alle binnenkomende berichten overzichtelijk te zien. Hierdoor wordt geen enkel bericht vergeten en kunnen al je klanten reactie verwachten.

De juiste aanpak van webcare door onze specialisten

Webcare is niet iets om er zomaar even bij te doen. Met de verkeerde reacties kan het een slechte invloed hebben op je klanttevredenheid en reputatie. Wij kunnen je bijstaan met jouw webcare of deze volledig uit handen nemen. Ben jij geholpen, maar je klanten ook.

onze partners

Wij willen onze klanten laten groeien. Om dat zo goed mogelijk te doen werken we met verschillende partners, zodat jij dat niet meer hoeft te doen. Handig toch?

Bezoek ons

Contactgegevens

Get in touch!