Mediaplanning en
–inkoop

Wind-Mee-Online-Mediaplanning-Inkoop

Effectief adverteren onder de doelgroep

Haal meer uit je marketingbudget met online mediaplanning- en inkoop. Bij Wind Mee vertalen we de marketing- en communicatiedoelstellingen naar mediadoelstellingen. Onze mediaplanners weten alles van online mediakanalen en weten als geen ander hoe we deze succesvol kunnen inzetten. Met onze conversie gedreven mediaplannen overtuigen we de doelgroep voor de best mogelijke resultaten.

Full-service online marketing

Wind Mee Digital Agency verzorgt de digitale mediastrategie, mediaplanning, inkoop en optimalisatie. Onze inzichten en ervaringen zorgen ervoor dat de doelstellingen worden behaald. Als full-service online marketingbureau verzorgen we niet alleen de planning en inkoop, maar nemen we het volledige proces voor onze rekening. De mediaplanners werken aan de hand van de doelstellingen een planning uit en bewaken alle deadlines. De campagnemanagers begeleiden bij de opzet en de uitvoering van de online campagne en coördineren, optimaliseren en evalueren deze voor het beste resultaat.
Wind Mee Strategie en Planning

Mediaplanning en -inkoop succesformule

Onze experts hebben alle kennis in huis om doelstellingen te vertalen naar een online strategie, met de inzet van de juiste mediakanalen. De meest geschikte media inzet wordt bepaald op basis van kennis en ervaring, maar ook op basis van data uit eerdere succesvolle campagnes. We zorgen ervoor dat ieder medium op de juiste manier en op het juiste moment wordt ingezet voor maximaal bereik en rendement. Van social media tot display RTB en van Google AdWords tot influencers.

Resultaatgericht en maximale rendement

Bij online media zijn resultaten goed meetbaar, wat ons in staat stelt om de campagnes continu bij te sturen voor maximale effectiviteit. Zo kunnen we de uitingen met precisie richten op de doelgroep voor een groot bereik. Met een optimale media-inzet behalen we de doelstellingen. Zo tillen we samen je bedrijf naar een hoger niveau.

PART OF

ZUIVER